czwartek, 20 lipca 2017

Snake Skin 3D Nailart Tutorial :: Odette Swan


Po uroczych różyczkach czas na to co w trawie piszczy i pełza -mowa tu o WĘŻU. Mój wąż jest bardzo kolorowy, niczym z kreskówki ale właśnie taki na lato najbardziej mi się podoba.
Kiedyś to zdobienie pokazała mi Instruktorka Indigo, Ania Leśniewska i zakochałam się. Na szkoleniu z Anią w Ostrołęce robiłam tego węża w kolorach zieleni a teraz zaszalałam z moimi ukochanymi fioletami!





Nie będę tłumaczyć co robić po kolei, zobaczycie na filmiku, wtedy łatwiej to wszystko ogarnąć. Objaśnię tylko, że będziemy wykorzystywać tu tak zwany Glass czyli półtransparentny kolor. Zawsze mieszam niewielką kroplę koloru z topem, w tym wypadku jest to kolor fioletowy. Na filmiku widać proporcje i łączenie. Niezawodny w tym celu jest Wet Look i Dry Top od Indigo.



Na koniec w celu uzyskania efektu 3d nakładam kropelki Dry Top Indigo i szybko utwardzam aby się nie rozpłynęły i były odstające. Kazdą kropelkę nakładam i "przymrażam" w lampie. Kiedy próbuje zrobić więcej to zlewają sie tak jak widać na fotce, wiec nie polecam chodzenia na łatwiznę. Jeśli chcecie, możecie użyć w tym celu żelu Easy Shape Rosy Indigo - tez sprawdza się rewelacyjnie ;)

Robiliście kiedyś coś podobnego? 


Do następnego!
Odzia

16 komentarzy:

  1. Ale efekt! Miazga!! :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki, wąż tropikalny, nieznany gatunek :P Buziaki Kochana :*

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. I to mnie baaardzo cieszy i motywuje <3 Buziaczki

      Usuń
  4. cudny efekt! pierwszy raz coś takiego widzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Zanetko, dziękuję za komentarz i motywację <3 buziaki dla Ciebie :*

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dzięki Laura, miło to słyszeć! No i jest mi mega miło, że poświeciłaś czas zeby napisać komentarz, to dla mnie wiele znaczy :)

      Usuń
  6. Bardzo lubię wszelkie nowinki paznokciowe, zarówno jeżeli chodzi o gadżety, jak i zdobienia. Z tym spotykam się po raz pierwszy. Jeszcze nie miałam manicure, w którym miałabym jakieś "odstające", aż tak bardzo elementy (w postaci tych kropek) :D Jestem ciekawa, jakbym się z tym czuła, zawsze była to gładka tafla jednak :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i fajnie wiedzieć, że nie tylko ja nie śpię o tej porze, piąteczka :P :D

      Usuń
  7. Powiem Ci, że ja już od dawna noszę takie dziwactwa na paznokciach o przeróżnej strukturze i wypukłości wiec jestem przyzwyczajona ale pamiętam moje początki, byłam przerażona czy dam radę:D Akurat takie wypustki jak przy tym wężu bardzo mnie odstresowywały, cały czas dotykałam tego pazurka, całkiem przyjemne :D :P Piłka antystresowa przy tym wymięka :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Przez te bąbelki na wierzchu bardziej mi to przypomina tropikalną żabę niż węża, ale efekt bardzo interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiem czemu ale filmik mi się nie wyświetla ;/ włąśnie sobie uświadomiłąm, że nie mam żadnego fioletu :P dobrze, ze akurat w pobliskiej galerii otworzyli wyspę semilaca to teraz mogę z bliska wszystko obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *